Vilafranca inaugura una escultura per a commemorar la Capitalitat Cultural 2019/2020

Ana Roig és l’artista visual i dissenyadora de l’escultura

Cultura 05 de agosto de 2020 REDACCIÓ
INAUGURACIÓ-ESCULTURA-VILAFRANCA-2-970x350

Vilafranca inaugura, en l’Avinguda del Llosar, una escultura conmemorativa per recordar que el municipi ha estat Capital Cultural 2019/2020. 

L’acte de presentació ha comptat amb la participació de l’alcaldessa, Silvia Colom, el Director General de l’Institut Valencià de Cultura, Abel Guarinos, i l’artista visual i dissenyadora de l’escultura, Ana Roig.

L’escultura, representació del reconeixement de la Capitalitat Cultural, s’ha creat amb la intenció “que el poble tinga un símbol per a recordar que Vilafranca va ser Capital Cultural Valenciana”, ha indicat l’alcaldessa.

Abel Guarinos assenyala que és “important” que els pobles xicotets “tinguen vida cultural i Vilafranca ha demostrat que sap gestionar la cultura i que té espais magnífics per a exhibir la cultura”.

A causa de la Covid19, la Capitalitat Cultural de Vilafranca s’estendrà fins a finals d’enguany.

Te puede interesar
Lo más visto