Marta Barrachina reivindica a Vinaròs les inversions al nord de Castelló i reclama millores en les connexions viàries

     
    La presidenta provincial del PPCS destaca més de 64 milions d'euros invertits per la Diputació a les comarques del nord
     
    13/06/2026RedaccióRedacció

     La presidenta provincial del PPCS, Marta Barrachina, ha reivindicat a Vinaròs el protagonisme del nord de la província i les inversions impulsades en esta zona per les administracions governades pel Partit Popular.

    Barrachina ha realitzat estes declaracions durant una reunió comarcal celebrada a la capital del Baix Maestrat, en la qual han participat alcaldes, alcaldesses, regidors i afiliats de la formació política.

    Durant la seua intervenció, ha destacat que la Diputació de Castelló ha mobilitzat més de 64 milions d'euros al nord de la província per a actuacions relacionades amb serveis, infraestructures, suport als ajuntaments i desenvolupament territorial.

    Entre els projectes mencionats, la dirigent provincial ha fet referència a actuacions vinculades a la sanitat, la dependència i l'educació, destacant la construcció del nou Centre Sanitari Integrat de Vinaròs, les infraestructures destinades a l'atenció de persones dependents i diferents actuacions en centres educatius de la comarca.

    Barrachina també ha defensat la necessitat de continuar impulsant inversions que contribuïsquen a reforçar les oportunitats i els serveis als municipis del Maestrat i del conjunt del nord de Castelló.

    En matèria d'infraestructures, la presidenta provincial ha criticat la situació de la N-232 al seu pas per Morella i ha reclamat l'execució del tram de l'A-7 entre Castelló i Tarragona, una infraestructura que considera necessària per a millorar les connexions entre el nord de la província i Catalunya.

    A més, ha posat en valor el projecte Sense Fronteres, una iniciativa de col·laboració entre els territoris de Castelló, Tarragona i Terol orientada a reforçar la cooperació institucional i defensar interessos compartits en matèria de serveis i infraestructures.

    La trobada celebrada a Vinaròs ha servit per a analitzar la situació de les comarques del nord de Castelló i les actuacions que, segons el PPCS, consideren prioritàries per al desenvolupament del territori.

    El més vist