
Torreblanca reforça la seguretat i l'accessibilitat de les seues platges amb el dispositiu de socorrisme d'estiu
Redacció


L'Ajuntament de Torreblanca ha activat el dispositiu especial de seguretat, salvament marítim i socorrisme a les seues platges, un servei que estarà operatiu del 20 de juny al 10 de setembre amb l'objectiu de garantir la seguretat de veïnat i visitants durant tota la temporada estival.
El dispositiu funcionarà diàriament entre les 11.00 i les 20.00 hores, donant continuïtat a l'ampliació impulsada durant l'actual legislatura per a reforçar la cobertura durant els mesos de major afluència turística.
A més de la vigilància i l'atenció davant possibles incidències, el municipi continuarà apostant per unes platges més accessibles i inclusives, incorporant diferents recursos destinats a facilitar el bany i la mobilitat de les persones amb diversitat funcional o mobilitat reduïda.
Entre els equipaments disponibles destaquen les crosses amfíbies, caminadors adaptats per a l'arena, grues elèctriques i flotadors específics per a facilitar l'accés a la mar.
La regidora de Turisme, Gema Edo, ha assenyalat que l'objectiu és oferir unes platges segures, accessibles i adaptades a les necessitats de tots els usuaris, tant residents com visitants.
El consistori també ha posat en valor la qualitat ambiental del litoral torreblanquí, que manté un any més les seues dos banderes blaves, un distintiu que reconeix aspectes relacionats amb la seguretat, l'accessibilitat, la gestió ambiental i els serveis disponibles.
A esta oferta s'afegeixen espais naturals singulars com l'entorn del Prat de Torreblanca, un dels principals atractius mediambientals del municipi i un complement a la seua proposta turística basada en la sostenibilitat.
Torreblanca afronta així una nova temporada turística reforçant els serveis de les seues platges i apostant per un model que combina seguretat, accessibilitat i respecte pel medi ambient, tres factors que s'han convertit en elements clau per a consolidar el litoral com un dels principals reclams del municipi.


L'Intermaquinas Benicarló incorpora el base David Òrrit per a reforçar la direcció de joc

La Diputació de Castelló celebrarà el Debat sobre l'Estat de la Província el pròxim 14 de juliol coincidint amb els tres anys de legislatura

Claudia Albert Giner i María Safont Fallán, proclamades reines de les Festes de Sant Pere 2026 davant de prop de 1.800 persones al Moll de Costa

La primera desfilada de moda inclusiva de Castelló ompli la plaça de la Pescateria de diversitat, emoció i comerç local

Castelló activa 501.428 euros en ajudes per a rehabilitar edificis residencials amb sol·licituds obertes fins al 31 d'agost




