
Enrico Grossi destaca el bon inici de la temporada turística al litoral de Castelló
L'ambient registrat a les platges confirma les bones perspectives per a la campanya d'estiu.
La multitudinària celebració de la Nit de Sant Joan també ha deixat bones sensacions entre el sector turístic i comercial del litoral castellonenc. El president d'ADEPLA, Enrico Grossi, ha valorat molt positivament l'inici de la temporada estival després de l'elevada afluència de visitants registrada a les platges de Castelló.
Grossi va destacar l'excel·lent ambient viscut durant tota la jornada, amb milers de persones participant en els diferents actes programats i omplint el passeig marítim, els establiments d'hostaleria i les zones d'oci del Grau.
Segons va explicar, l'arribada de visitants procedents de diferents punts d'Espanya i també de l'estranger confirma l'atractiu que continua despertant el litoral castellonenc com a destinació turística durant els mesos d'estiu.
La Nit de Sant Joan representa cada any un important impuls per a l'activitat econòmica de la façana marítima, especialment per als negocis vinculats a l'hostaleria, el comerç i els serveis, que registren una elevada afluència de clients durant una de les nits més multitudinàries del calendari.
Després d'un inici de temporada tan positiu, el sector afronta amb optimisme els pròxims mesos, coincidint amb l'arribada de les Festes de Sant Pere i l'increment habitual de visitants durant l'estiu.


Montán celebrarà l'11 de juliol la XV Fira de l'Oli amb degustacions, showcooking i el protagonisme de la varietat única Temprana

Navaixes destinarà més de 120.000 euros a la millora de la plaça de l'Església i la plaça de l'Escorxador

La flota pesquera de Castelló ajuda a confirmar la presència estable de sis espècies de cetacis a la Comunitat Valenciana

L’aeroport de Castelló impulsarà l’arribada de 2.700 turistes eslovacs este estiu amb una nova operativa xàrter

Castelló estrena el nou servei del TRAM per a arribar a la platja sense transbordaments este estiu





