Els escolars d'Orpesa del Mar reben els diplomes del programa d'Educació Viària

    La Policia Local ha impartit durant tot el curs una formació pràctica als alumnes del CEIP Dean Martí i del CEIP La Mediterrània per fomentar una mobilitat més segura i responsable.
    25/06/2026 Javier Santiago

    Els alumnes dels col·legis CEIP Dean Martí i CEIP La Mediterrània han posat el punt final al programa d'Educació Viària desenvolupat durant aquest curs escolar amb l'entrega dels diplomes que acrediten la seua participació en aquesta iniciativa impulsada per l'Ajuntament d'Orpesa del Mar.

    L'activitat, coordinada per la Policia Local a través de les regidories de Policia i Educació, ha permés als escolars conéixer de manera pràctica les principals normes de circulació, la seguretat viària i la convivència als espais públics.

    Durant les diferents sessions, els xiquets i xiquetes han aprés hàbits responsables com a vianants i futurs conductors, adquirint coneixements que els ajudaran a desplaçar-se amb més seguretat i consciència en el seu dia a dia.

    L'acte de lliurament dels diplomes ha servit per reconéixer el treball realitzat pels alumnes al llarg del curs, així com la implicació dels centres educatius i de la Policia Local en una iniciativa que aposta per la prevenció i l'educació des de les primeres etapes escolars.

    Amb aquest programa, l'Ajuntament d'Orpesa del Mar reforça el seu compromís amb la formació en valors cívics i la promoció d'una mobilitat segura, fomentant conductes responsables que contribuïsquen a reduir els riscos a la via pública des de la infància.

    El més vist