
El PP de Morella destaca una inversió de 135.000 euros per instal·lar 12 càmeres de vigilància al municipi
Morella podria reforçar en els pròxims mesos el sistema de vigilància amb la instal·lació de dotze càmeres en diferents punts del terme municipal. Així ho ha defensat el Partit Popular de Morella, que ha valorat positivament la inversió de 135.255,84 euros prevista dins del programa provincial "Una província protegida", impulsat per la Diputació de Castelló.
Segons ha explicat el portaveu del PP a Morella, Jesús Ortí, el projecte contempla la instal·lació de tres càmeres als accessos del nucli urbà, així com altres dispositius repartits entre Hostal Nou, la Pobla d'Alcolea, Ortells, Xiva de Morella i Herbeset, amb l'objectiu de reforçar la seguretat i millorar el control dels accessos als diferents nuclis de població.
Ortí ha defensat l'adhesió del municipi a aquest programa provincial, assegurant que es tracta d'una oportunitat per incorporar tecnologia destinada a incrementar la protecció dels veïns i facilitar les tasques de vigilància.
La iniciativa forma part del programa "Una província protegida", amb el qual la Diputació de Castelló preveu destinar 4,4 milions d'euros a 115 municipis de la província per instal·lar 451 càmeres de videovigilància distribuïdes en 181 nuclis de població.
El portaveu popular també ha destacat que Morella serà un dels municipis que rebrà una de les inversions més elevades del programa, una circumstància que ha relacionat amb l'extensió del terme municipal i el nombre de nuclis disseminats que integren el municipi.


El Planetari de Castelló estrena el documental immersiu que prepara el públic per als grans eclipsis de 2026 i 2028

Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani

Castelló reunix 80 joves de tot Espanya per impulsar la convivència intercultural i combatre els discursos d'odi




