
Castelló reunirà més de 300 atletes de 27 països en el XIII Gran Premi Diputació - Memorial José Antonio Cansino

Els millors atletes tornaran a donar-se cita a Castelló en una competició que ja forma part del calendari internacional. El pròxim 1 de juliol, el complex esportiu Gaetà Huguet serà l'escenari del XIII Gran Premi Diputació de Castelló - XI Memorial José Antonio Cansino, una prova que reunirà més de 300 esportistes procedents de 27 països.
La Diputació de Castelló ha presentat aquesta nova edició de la competició, en la qual participaran destacats atletes del panorama nacional i internacional, consolidant una vegada més la ciutat com una de les seus de referència de l'atletisme.
Durant la presentació, el diputat d'Esports, Iván Sánchez, ha destacat l'aposta de la institució provincial per impulsar grans esdeveniments esportius que contribueixen a projectar la imatge de Castelló i generen un important impacte esportiu, econòmic i turístic.
La prova, organitzada pel Facsa–Playas de Castellón, retrà homenatge un any més a José Antonio Cansino, entrenador molt vinculat a l'atletisme castellonenc i impulsor d'una competició que s'ha consolidat amb el pas dels anys com una cita imprescindible de la temporada.
La presentació també ha servit per donar a conéixer els detalls del Campionat d'Espanya Sub-18, que es disputarà els dies 4 i 5 de juliol també al Gaetà Huguet i que reunirà les principals promeses de l'atletisme nacional.
Amb aquestes dues competicions consecutives, Castelló reforça el seu paper com un dels grans escenaris de l'atletisme espanyol, consolidant unes instal·lacions que cada estiu atrauen esportistes d'elit i futures figures d'aquest esport.


Torreblanca ja coneix les seues màximes representants per a les Festes Patronals de 2026

Francisco Javier Catalán assumix el comandament de la Policia Local de Castelló amb el compromís d'una policia més pròxima i visible

SOM Festival 2026 reunix grans figures de la música i consolida Castelló com un dels referents culturals de l'estiu mediterrani

Castelló reforça la conscienciació per evitar l'abandó de mobles i estris amb la campanya "No seas trasto"
L'Ajuntament i Tetma recorden que la ciutadania disposa de dos serveis gratuïts per gestionar els residus voluminosos i impulsen accions informatives als barris i la Marjaleria.

Castelló reunix 80 joves de tot Espanya per impulsar la convivència intercultural i combatre els discursos d'odi




