
El TRAM reforça el servici nocturn per facilitar els desplaçaments durant les Festes de Sant Pere

Arribar a les Festes de Sant Pere i tornar a casa en transport públic serà més fàcil durant els pròxims dies. La Generalitat Valenciana, a petició de l'Ajuntament de Castelló, ha reforçat el servici nocturn del TRAM entre el Grau i la Universitat Jaume I, coincidint amb la celebració de les festes grans del districte marítim.
El dispositiu especial entrarà en funcionament la nit d'este divendres 26 de juny i es mantindrà fins al diumenge 5 de juliol, amb l'objectiu de facilitar els desplaçaments dels milers de veïns i visitants que cada dia acudiran als actes festius.
La primera jornada del reforç correspon a la nit del divendres, quan el TRAM circularà cada 30 minuts a partir de les 22.00 hores, amb les últimes eixides fins a les 3.00 hores en direcció Grau-UJI i fins a les 2.30 hores en sentit UJI-Grau.
El regidor de Mobilitat, Gonzalo Romero, ha destacat que esta ampliació permetrà oferir una mobilitat més còmoda i segura durant les festes, incrementant les alternatives al vehicle privat i facilitant els desplaçaments tant dels castellonencs com dels nombrosos visitants que s'espera que participen en la programació de Sant Pere.
Segons ha explicat el responsable municipal, el reforç respon a la necessitat d'adaptar el transport públic a l'augment d'usuaris que es registra durant estos dies, al mateix temps que contribuïx a reduir el trànsit, descongestionar les zones d'aparcament i millorar la seguretat viària.
El servici ordinari del TRAM continuarà funcionant diàriament entre les 7.00 i les 22.00 hores, amb una freqüència de pas de 12 minuts. A partir d'eixa hora s'activarà el dispositiu especial, els horaris del qual s'adaptaran als diferents dies de les festes segons la previsió d'afluència.
Amb este reforç, el transport públic es consolida com una de les millors opcions per gaudir de les Festes de Sant Pere, permetent accedir als principals actes del Grau d'una manera còmoda, sostenible i segura.


Milers de persones omplin les platges de Castelló en una Nit de Sant Joan marcada per la convivència

Castelló supera les 600 activitats als barris en tres anys i arriba a més de 300.000 participants

El Toro porta la platja fins al cor del poble per celebrar la Nit de Sant Joan

La Diputació avançarà més del 85% del Pla Impulsa als municipis després de poder utilitzar els romanents

Oropesa del Mar alça les banderes d'excel·lència i dona la benvinguda a un nou estiu






