Culla viatjarà al segle XIII amb la huitena recreació històrica «Culla 1233»
El municipi celebrarà els dies 17 i 18 d’octubre un cap de setmana amb campament medieval, recreacions, música, activitats familiars i visites guiades


El consultori mèdic de Chóvar continua amb les obres de millora de l'accessibilitat, una actuació finançada per la Conselleria de Sanitat amb una inversió de 175.677,72 euros que permetrà eliminar les barreres arquitectòniques i garantir l'accés en igualtat de condicions a totes les persones usuàries.
Els treballs van començar el passat 20 de maig, després de la signatura de l'acta de replanteig, i compten amb un termini d'execució de sis mesos, per la qual cosa està previst que finalitzen abans que acabe l'any.
L'alcaldessa de Chóvar, Lorena Bonifás, ha destacat la importància d'una actuació que facilitarà l'accés al centre sanitari tant a les persones amb mobilitat reduïda com a les famílies amb carrets infantils, persones majors o qualsevol veí o veïna que utilitze el servei.
La directora territorial de Sanitat, Eva Suárez, ha visitat les obres per a comprovar l'evolució del projecte i ha subratllat que aquesta intervenció forma part del Pla d'Intervenció Arquitectònica en Consultoris (PIAC), impulsat per la Generalitat per a millorar les infraestructures sanitàries dels municipis.
Suárez ha assenyalat que garantir una atenció sanitària de qualitat a l'interior de la província és una prioritat i ha remarcat que aquest tipus d'inversions contribueixen a oferir instal·lacions més accessibles, còmodes i adaptades a les necessitats de la població.
Per la seua part, l'alcaldessa ha recordat que Chóvar incrementa notablement la seua població durant els mesos d'estiu i ha defensat la necessitat de continuar millorant els serveis públics per a un municipi que, segons ha afirmat, "té vida durant tot l'any".





