Betxí habilitarà una carpa provisional per a les festes gràcies a la cessió d'una parcel·la de Grupo Clasol

    L'espai, amb capacitat per a 2.500 persones, acollirà els principals actes multitudinaris d'agost i setembre mentre continuen les obres del futur espai polifuncional
    12/07/2026 Nuria Torralba

    L'Ajuntament de Betxí i Grupo Clasol han formalitzat una col·laboració que permetrà instal·lar la carpa provisional de les festes patronals en una parcel·la cedida per l'empresa, situada al costat de l'IES Betxí. L'acord garantirà la celebració dels actes més multitudinaris durant els mesos d'agost i setembre mentre avancen les obres del futur espai polifuncional municipal.

    La parcel·la disposarà d'una superfície de 70 per 30 metres durant el mes d'agost, ampliable fins als 90 per 30 metres al setembre, oferint les condicions necessàries per a acollir els esdeveniments festius amb totes les garanties de seguretat.

    L'alcaldessa de Betxí, Carla Nebot, ha agraït la col·laboració de l'empresa i ha destacat que aquest acord és molt important per al municipi, ja que permet disposar d'un espai adequat perquè actes tan multitudinaris com el Dia de les Paelles o la Carn de Bou es desenvolupen en les millors condicions.

    Per la seua part, el conseller delegat de Grupo Clasol, César Claramonte, ha assegurat que l'empresa està satisfeta de poder col·laborar amb el poble de Betxí. Ha recordat que la companyia està implantada al municipi i dona ocupació a nombrosos veïns, per la qual cosa considera una responsabilitat donar suport a iniciatives locals sempre que siga possible.

    La carpa tindrà una capacitat aproximada per a 2.500 persones i es convertirà en l'escenari dels principals actes festius fins que finalitzen les obres del nou espai polifuncional, moment en què està previst recuperar aquesta ubicació com a punt central de les celebracions.

    El més vist