
Castelló tornarà a instal·lar una pantalla gegant per seguir la semifinal del Mundial entre Espanya i França



L'Ajuntament de Castelló tornarà a instal·lar este dimarts 14 de juliol una pantalla gegant a la Plaça Major perquè l'afició puga seguir en directe la semifinal del Mundial 2026 que enfrontarà Espanya i França.
La decisió arriba després de l'èxit de la iniciativa durant el partit de quarts de final davant Bèlgica, que va reunir centenars d'aficionats en el centre de la ciutat per donar suport a la selecció espanyola.
El partit, corresponent al Mundial que se celebra als Estats Units, el Canadà i Mèxic, començarà a les 21.00 hores. Amb esta iniciativa, el consistori pretén oferir un espai de convivència perquè veïns, veïnes i visitants puguen viure junts una nova cita esportiva.
La selecció espanyola disputarà la segona semifinal mundialista de la seua història amb l'objectiu d'aconseguir una plaça en la final de diumenge. En cas de classificació, l'Ajuntament ha anunciat que tornarà a instal·lar la pantalla gegant per seguir també el partit pel títol.
La regidora d'Esports, Maica Hurtado, ha destacat que el consistori repetix la iniciativa després de l'ambient viscut davant Bèlgica. Així mateix, ha animat la ciutadania a acudir a la Plaça Major per compartir una nova nit de futbol i donar suport a la selecció espanyola.


La Nit de Ronda torna a omplir de música i tradició els carrers de Nules

Vila-real prepara una nova Trobada d’Elaboració d’Allioli amb 750 tiquets solidaris

LA UNIÓ preveu una caiguda del 34% en la collita de caqui, la més baixa de l’última dècada

Un dinosaure de Morella revela la primera infecció bacteriana d’origen cutani coneguda en estos animals


