Peñíscola acollirà en 2027 una de les principals cites de l'odontologia valenciana

     
    La ciutat reunirà del 17 al 19 de juny professionals de tota la Comunitat Valenciana en la LIV Reunió del Centre d'Estudis Odontoestomatològics de València
    20/07/2026 08:30 F.J. García

     Peñíscola tornarà a convertir-se en punt de trobada d'un important esdeveniment professional. La ciutat ha sigut escollida com a seu de la LIV Reunió del Centre d'Estudis Odontoestomatològics de València (CEOE), que reunirà del 17 al 19 de juny de 2027 odontòlegs de tota la Comunitat Valenciana.

    El Col·legi Oficial de Dentistes de Castelló (CODECS) formarà part del comité organitzador d'una trobada considerada una de les més destacades del calendari científic del sector. L'anunci oficial es va realitzar durant la clausura de l'última edició celebrada a Dénia.

    La reunió se celebrarà sota el lema "Ciència, Llaços, Horitzó", amb un programa que combinarà conferències, taules redones, tallers i activitats de convivència, amb l'objectiu d'afavorir la formació contínua i l'intercanvi d'experiències entre els professionals.

    El Palau de Congressos de Peníscola serà l'escenari principal de les sessions científiques, mentre que la ciutat oferirà als assistents un entorn que combina patrimoni, història i el litoral mediterrani, amb el Castell del Papa Luna com un dels seus grans atractius.

    El president del comité organitzador, Jorge Cantero, ha destacat el compromís del CODECS per preparar una trobada amb un alt nivell científic i convertir Peníscola en un espai de referència per al debat sobre el futur de l'odontologia.

    En els pròxims mesos es donaran a conéixer els primers ponents i el programa complet d'un congrés que situarà Peníscola com a punt de trobada dels professionals de la salut bucodental de la Comunitat Valenciana.

    El més vist