
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
La campanya es desenvoluparà de setembre a desembre i poden adherir-se tots els comerços i empreses que ho desitgen
06/08/2020 REDACCIÓL’Ajuntament de Nules incia la campanya “Activa Nules” per a la promoció de compres en el comerç local que es desenvoluparà al llarg dels mesos de setembre a desembre. Aquesta campanya comptarà amb una iversió total de 30.000 euros i, en concret, es repartiran 20.000 euros en premis, 5.000 euros cada mes, i per a la seua promoció i difusió es preveu invertir 10.000 euros.
“De fet aquesta campanya forma part de les mesures acordades en les taules tècniques de reconstrucció de Nules davant la Covid-19, i va enfocada tant al comerç local, als establiments d’hostaleria i de restauració, com a les persones autònomes que presten diferents serveis”, ha explicat l’alcalde de Nules, David García.
Això significa que poden adherir-se a la campanya tots els comerços i empreses que ho desitgen fins al termini del 22 d’agost i es pot fer per correu electrònic, cridant al número de telèfon o presencialment en l’Agència de Desenvolupament Local de l’ajuntament.
Els premis consistiran en 50 vals de 100 euros cadascú per a consumir en els comerços adherits a aquesta campanya i per a participar les empreses faran entrega als seus clients d’un passaport que s’haurà de segellar per 10 comerços o negocis diferents, per compres de 10 euros mínim, que tinguen en els seus locals el distintiu “establiment col·laborador”. Després de complimentar-lo es dipositarà en l’urna que s’instal·larà als baixos de l’ajuntament en horari d’atenció al públic.
La fira se celebrarà del 27 al 30 de novembre i promet novetats per a seguir sent un referent nacional.
L'IBI baixarà un 2% més, acumulant un 8% de reducció en la legislatura.
Les ajudes es destinen a les cinc confraries que formen part Fedcopesca.
Les millores inclouen més visites als centres, l'ampliació de la plantilla i el reconeixement de la seua funció.
L’Associació d’Estudis Tradicionals presenta un treball audiovisual dedicat a la recuperació d’una dansa de la Pobla d’Alcolea.
La cita tindrà lloc el 31 d'octubre a l'Auditori i Palau de Congressos, amb una nova obra de Ximo Fabregat.