
El PSPV reclama a l'Ajuntament que tanque definitivament l'expedient de l'abocador de la carretera de l'Alcora


El Grup Municipal Socialista de Castelló ha tornat a reclamar a l'alcaldessa, Begoña Carrasco, que done una resposta oficial i per escrit a les centenars d'al·legacions presentades contra el projecte de la planta de residus prevista a la carretera de l'Alcora.
El portaveu adjunt del PSPV, José Luis López, considera insuficient el compromís verbal expressat per l'alcaldessa a finals del passat mes de maig i reclama una resolució administrativa individualitzada que confirme definitivament la desestimació del projecte.
Segons López, han passat més de dos mesos sense que l'Ajuntament haja comunicat quin serà el futur de l'expedient. Per això, insisteix que totes les persones i entitats que van presentar al·legacions tenen dret a rebre una resposta amb les corresponents garanties jurídiques i tècniques.
El regidor socialista adverteix que, mentre l'expedient continue obert, no existeix una garantia que impedisca la possible reactivació del projecte en un futur.
El PSPV recorda que la planta de valorització de residus de construcció i demolició prevista contemplava una capacitat de fins a 850 tones diàries, una situació que, segons la formació, generava preocupació entre el veïnat dels grups Reis i Sant Josep Obrer, així com entre diferents col·lectius ciutadans que van mostrar el seu rebuig durant el període d'exposició pública.
Per aquest motiu, els socialistes reiteren la petició perquè l'Ajuntament resolga definitivament l'expedient i comunique oficialment la decisió a totes les persones que van participar en el procés d'al·legacions.




L'Amics Castelló incorpora el base Rodrigo Díaz per a la temporada 2026/27

Ausiàs Parejo i el Cuartet Levantino enamoren el públic de l'ORFIM amb "Entre tangos y fandangos"

El Consorci Provincial d'Aigües inverteix 120.000 euros per garantir el subministrament a Benlloc, la Torre d'en Doménec i Vilanova d'Alcolea

Cortes d'Arenós reparteix ulleres homologades perquè tots els veïns puguen gaudir amb seguretat de l'eclipsi solar


