L'Alcalde d'Alcalà-Alcossebre remet una carta a Ábalos per no respondre sobre transport i carreteres

    Problemàtiques que afecten el municipi i depenen del seu Ministeri no s'han resolt malgrat que des del consistori s'han realitzat diferents gestions sobre aquest tema
    07/08/2020 REDACCIÓ
    3101-NACIONAL-340-970x350

    L'Alcalde d'Alcalà-Alcossebre, Francisco Juan, ha remés una petició d'un nou accés de l'AP-7 en el terme municipal d'Alcalà de Xivert, l'adequació de la Nacional 340 en la zona del Coll i que s'alcen les restriccions imposades des del Govern central per al pas de camions per la Nacional 340 en el tram entre Torreblanca i Peníscola, la qual cosa suposa un greu perjudici econòmic per a transportistes i empreses de la localitat.

    La proposta ja va ser aprovada per l'Ajuntament al juliol de 2018, i fins a dies de hui no hi ha hagut cap avanç. Comptar amb un nou accés des de l'AP-7 suposaria per al municipi disminuir el pas de vehicles en el tram de la Nacional 340 i reduir així la seua perillositat i elevada taxa d'accidents, a més d'un accés directe al municipi. 

    Respecte a circulació de camions per la Nacional 340, es va plasmar en una declaració institucional aprovada al novembre de 2019 en suport a les empreses i transportistes locals afectades, sense que tampoc s'haja adoptat cap solució sobre aquest tema per part del Ministeri.

    El més vist
    Carrasco apoyo Ceuta (1) en tamaño mediano

    Castelló ix al carrer en suport a Ceuta amb dos concentracions simultànies

    09:20 F.J. García
    03/09/2026
    La Plaça Major va reunir milers de persones en la convocatòria vinculada a la FEMP, mentre que centenars de ciutadans es van concentrar també a la plaça Maria Agustina. Dos actes diferents, celebrats a la mateixa hora, van convertir el suport a la població ceutina en el protagonista de la vesprada.