
L’Alcora estrena amb força la programació taurina amb un vistós encierro de Domínguez Camacho
Els sis bous cerrils de la ramaderia onubenca han obert els festejos taurins de les Festes del Crist en una jornada que s’ha desenvolupat sense incidents destacables


L’Alcora ha viscut este matí una intensa jornada taurina amb l’encierro de sis bous cerrils de la ramaderia Domínguez Camacho, una de les cites més esperades per l’afició i encarregada d’obrir la programació taurina de les Festes del Crist 2026.
L’acte ha transcorregut amb normalitat i sense incidents destacables, davant del nombrós públic congregat al llarg del recorregut, en una mostra de l’expectació que genera cada any esta convocatòria.

Després de l’encierro, l’activitat ha continuat amb la prova d’un bou de la ramaderia Baltasar Ibán, patrocinat per la penya Vint de Copes amb motiu del seu desé aniversari.
La programació taurina continuarà esta mateixa vesprada amb la prova de tres bous, dos d’ells de Domínguez Camacho. La jornada culminarà a les 23.00 hores amb l’embolada dels exemplars provats durant el dia.

Les Festes del Crist mantenen així el protagonisme taurí en una jornada que combina tradició, participació popular i diferents actes repartits al llarg del dissabte.
La programació es completarà també amb propostes infantils i, ja de matinada, amb l’actuació de l’orquestra La Viva, seguida d’una discomòbil a la Pista Jardí.
Amb este primer gran acte taurí, l’Alcora dona el tret d’eixida a uns festejos que continuaran durant els pròxims dies amb diferents exhibicions i activitats vinculades a una de les tradicions amb més seguiment dins de les festes patronals.


La Nit de Ronda torna a omplir de música i tradició els carrers de Nules

El PSPV proposa unir el Riu Sec i el Caminàs en una gran xarxa verda per connectar barris i espais naturals
Els socialistes plantegen coordinar les futures actuacions en els dos corredors per crear itineraris per a vianants i bicicletes, recuperar espais urbans i reforçar la connexió amb el patrimoni i l’entorn natural de Castelló.

La Diputació convoca un concurs per implicar els joves en la igualtat entre dones i homes

Vila-real prepara una nova Trobada d’Elaboració d’Allioli amb 750 tiquets solidaris


