
Detingut un home de 55 anys després d’un presumpte robatori amb força en una empresa de Castelló


La Policia Local de Castelló ha detingut un home de 55 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força en una empresa dedicada a la construcció de ximeneres situada a l’avinguda Castell Vell.
Els fets es van produir durant la matinada de divendres, al voltant de les 6.40 hores, quan el Centre Integrat Municipal de Seguretat i Emergències, el CIMSE, va rebre un avís per forts colps i sorolls de vidres trencats procedents de l’interior de l’establiment.
Davant la possibilitat que s’estiguera produint un robatori, diverses patrulles es van desplaçar fins a la zona i van accedir a l’entorn de l’empresa des de diferents punts.


Poc després, els agents van localitzar un home que coincidia amb la descripció facilitada en l’avís i que procedia de la zona on es troba el negoci.
Segons la Policia Local, el sospitós presentava restes recents a la roba i als braços que serien compatibles amb els elements existents al punt pel qual presumptament s’hauria accedit a l’interior.
Una porta forçada i un vidre trencat
En inspeccionar les instal·lacions, els agents van comprovar que una de les portes havia sigut forçada i que hi havia un vidre trencat, per on presumptament s’hauria produït l’entrada.
Posteriorment, el propietari de l’empresa va confirmar els danys ocasionats a les instal·lacions.
Davant els indicis recollits durant la intervenció, els agents van procedir a la detenció de l’home, identificat per les inicials K.C., que va ser informat dels motius de l’arrest i dels seus drets.
El detingut va ser traslladat a dependències de la Comissaria Provincial de la Policia Nacional de Castelló, on va quedar a disposició policial per continuar amb les diligències.
El regidor de Seguretat i Emergències, Antonio Ortolá, ha destacat la rapidesa de l’actuació i la coordinació entre el CIMSE i les patrulles mobilitzades.


Jaime Viciano i Pepe Mora obrin la temporada expositiva de Castelló amb un viatge per la memòria
Els dos pintors reunixen al Reial Casino Antic una selecció d’obres dedicades als paisatges, les marines i el món de la festa. L’exposició es podrà visitar fins al 2 d’octubre.

L’Intermaquinas Benicarló presenta el seu projecte per a la huitena temporada consecutiva en Segona FEB

Castelló enviarà el 9 de setembre 24.000 quilos d’ajuda humanitària a Veneçuela
La campanya impulsada per ASOVECAS ha reunit aliments no peribles i productes de primera necessitat per a les persones afectades pels terratrémols del passat mes de juny. L’Ajuntament ha aportat 6.000 euros per contribuir a les despeses logístiques i de transport.

Manuel Valls i Nicolás Redondo debatran a Nules sobre els grans reptes d’Europa

La Diputació portarà al ple de setembre una moció de suport a Ceuta i Melilla





