
Iván Espinosa de los Monteros protagonitzarà la pròxima conferència del cicle Àgora Nules


Iván Espinosa de los Monteros serà el protagonista de la pròxima cita del cicle Àgora Nules, impulsat per l’Ajuntament de Nules per acostar al municipi diferents veus vinculades al debat polític, econòmic i social.
La conferència tindrà lloc el dimecres 23 de setembre, a les 19.00 hores, al Teatre Alcázar de Nules i l’entrada serà gratuïta. La trobada portarà per títol España tiene solución i abordarà diferents qüestions relacionades amb la situació actual i el futur del país.
Espinosa de los Monteros compta amb una trajectòria desenvolupada tant en l’àmbit empresarial com en el polític. És llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per ICADE i MBA per la Kellogg School of Management, i ha treballat en sectors com la consultoria, la banca d’inversió i l’empresa.
Després de la seua etapa política i parlamentària, en la qual va exercir com a portaveu al Congrés dels Diputats, actualment presideix el think tank Atenea i centra part de la seua activitat en el debat d’idees i l’àmbit privat.
La conferència pren el mateix títol que el seu llibre España tiene solución, en el qual planteja una reflexió sobre els problemes que, al seu parer, afronta el país, però també sobre possibles alternatives i propostes de futur.
L’alcalde de Nules, David García, ha destacat precisament aquest enfocament i ha assenyalat que l’objectiu de la trobada és anar més enllà del diagnòstic i obrir un espai per a la reflexió i el debat.
L’Ajuntament defensa que Àgora Nules busca reunir ponents amb visions i sensibilitats diferents perquè el públic puga escoltar, contrastar plantejaments i formar el seu propi criteri. García ha remarcat que convidar un determinat ponent no implica assumir les seues posicions, sinó fomentar el pluralisme i el debat.
El cicle Àgora Nules compta amb la col·laboració de l’Associació Empresarial de Nules i de la UNED Castelló-Vila-real.


Antonio Carmona encapçala el Festival Origen amb concerts gratuïts al parc Ribalta

El Grau viurà una nit de zombis amb 400 places gratuïtes per a joves de Castelló

«Un Paseo por la Vida» supera les 4.400 inscripcions per a donar suport a la investigació del càncer de mama

Nules prepara un pla d’habitatge assequible i convoca el veïnat a participar-hi


