
L’Amics Castelló cau a la pista del CB Prat en el primer partit oficial de la temporada


L’Amics Castelló va començar la temporada oficial amb derrota a la pista del TQ-CB Prat per 82-76, en un partit igualat en què els de Castelló van anar de menys a més i van arribar amb opcions de victòria als últims minuts.
El conjunt local va entrar millor al partit i va aprofitar les dificultats ofensives de l’Amics per prendre les primeres rendes. El Prat va tancar el primer quart amb avantatge de 21-15, mentre els castellonencs intentaven trobar ritme a través de Philippe i l’encert exterior d’Iglesias.
En el segon període, la diferència va arribar als deu punts, però l’Amics va reaccionar amb els triples d’Iglesias i Gascón, que van permetre reduir distàncies fins al 42-37 del descans.
Reacció després del descans
L’equip castellonenc va tornar de vestidors amb una altra energia i va firmar un parcial inicial de 0-5 gràcies a Stutz i Issanza. El Prat va respondre des del perímetre i va recuperar una renda de huit punts, però l’Amics va augmentar la intensitat defensiva i va tornar a acostar-se.
Un triple de Gascón i un 2+1 de Stutz van deixar el marcador en 58-56 al final del tercer quart, amb tot per decidir en els últims deu minuts.
El Prat va tornar a obrir una diferència de deu punts en l’inici del període definitiu, però l’Amics no va abaixar els braços. Bah va assumir protagonisme en atac i un triple de Faner va situar el 69-66 a quatre minuts del final.
Els castellonencs van tindre opcions de completar la remuntada, però diverses possessions sense anotar i el major encert dels locals en els moments decisius van impedir capgirar el resultat. El Prat va gestionar millor els últims minuts i va acabar assegurant la victòria per 82-76.
Stutz, Bah i Gascón, màxims anotadors
En l’Amics, Stutz va ser el màxim anotador amb 15 punts, seguit de Bah i Gascón, amb 13 cadascun. Iglesias va acabar amb 9 punts i Issanza també en va sumar 9.
Per part del Prat, Amabilino va liderar l’anotació amb 19 punts, seguit de Costa amb 18 i Salvans amb 14.
El partit es va disputar al Pavelló Joan Busquets del Prat de Llobregat, davant d’uns 500 espectadors.


‘Miradas Rurales’ arriba a Torás per reivindicar el patrimoni i la vida dels pobles del Palància-Millars

Iván Espinosa de los Monteros protagonitzarà la pròxima conferència del cicle Àgora Nules

Simó proposa una moratòria per a frenar la conversió de baixos comercials en infrahabitatges

Conecta Leader impulsa set cursos gratuïts per millorar les competències digitals al món rural


