«Regreso a la Ciudad» ompli Castelló de circ i teatre de carrer aquest cap de setmana

    La primera part del festival se celebra del divendres 18 al diumenge 20 de setembre amb espectacles gratuïts a les places Major, Hort dels Corders, Aules i Cavallers
    18/09/2026 10:57 María Molés

     Castelló dona la benvinguda a la nova temporada cultural amb «Regreso a la Ciudad», una proposta de circ, teatre gestual, titelles, música i humor que transformarà diferents espais públics durant aquest cap de setmana. La programació començarà el divendres 18 i continuarà el dissabte 19 i el diumenge 20 de setembre, amb activitats per a públics de totes les edats.

    La plaça Hort dels Corders acollirà durant els tres dies la instal·lació sensorial «El circ dels sentits», de Mumusic Circus. El divendres es podrà visitar de 18.00 a 21.00 hores, mentre que dissabte i diumenge obrirà d’11.00 a 14.00 i de 17.30 a 19.30 hores.

    La programació del divendres inclourà a les 18.00 hores «Lo minúsculo», de Yera Teatro, amb un recorregut pel centre de Castelló. A les 19.00 hores arribarà «Gori Gori», d’El Ball de Sant Vito, a la plaça de les Aules, recomanat per a majors de quatre anys. Posteriorment, la plaça Hort dels Corders rebrà «Malabarian on the Roxi», de Roxi Katcheroff, a les 19.30 hores. La jornada acabarà a les 20.00 hores amb «La inauguració», de Las Kakofónikas, a la plaça Major.

    El dissabte començarà a les 11.30 hores amb «Bola», de L’Horta Teatre, a la plaça de les Aules, una proposta per a la primera infància que es repetirà a les 18.30 hores. A les 12.30 hores, Momo Cia. representarà «Welcome» a la plaça Hort dels Corders. La vesprada continuarà a les 18.00 hores amb «Trogloditas», de Tanxarina; a les 19.00, amb «No tireu ànecs al riu», de Toti Toronell, al carrer Cavallers, i a les 20.00 hores amb «Intrusos», de Lolo Fernández, a la plaça Major.

    El diumenge, «Tutudo», de Marzo Mayea, obrirà la jornada a les 11.30 hores a Hort dels Corders. A les 12.30 hores, Kikolas presentarà «Sin remite» a la plaça Major. Ja de vesprada, la plaça de les Aules acollirà a les 18.00 hores «Teatro di piedi», de Verónica González, mentre que Maximiliano Stia representarà «Cartonutti y las 3RRR» a les 19.00 hores a Hort dels Corders.

    El primer cap de setmana del festival finalitzarà a les 20.00 hores amb «Olympics», l’espectacle itinerant de Nacho Vilar Producciones i Yllana que partirà de la plaça Major.

    El més vist