
VOX marca com a prioritats per a l’últim any de legislatura la seguretat, la fiscalitat i la seua política de “prioritat nacional”
Antonio Ortolá fa balanç de tres anys de govern municipal i situa entre els objectius pendents reforçar la Policia Local, revisar el gasto públic i avançar en dos punts del pacte amb el PP


El portaveu de VOX a l’Ajuntament de Castelló, Antonio Ortolá, ha fet balanç este dimarts dels tres anys de la formació dins del govern municipal i ha marcat les principals línies de treball per a l’últim any de legislatura. Ho ha fet acompanyat pels regidors Arantxa Miralles, Alberto Vidal i Luciano Ferrer.
Ortolá ha situat com a prioritats el reforç de la seguretat, la continuïtat de la política de reducció fiscal i l’aplicació, dins de les competències municipals, del que VOX denomina “prioritat nacional” en determinades ajudes i prestacions.
En matèria de seguretat, el portaveu ha posat l’accent en l’ampliació de la plantilla de la Policia Local. L’Ajuntament va ampliar al juliol la convocatòria inicial de 15 a 34 places d’agent, 19 per torn lliure i 15 per mobilitat.
Ortolá ha apuntat també com a àrees de treball els controls d’alcoholèmia, les actuacions contra robatoris, drogues, ocupacions il·legals i altres problemes de convivència. En els últims mesos, el consistori també ha culminat processos d’estabilització de comandaments, amb la presa de possessió de 14 oficials i del comissari principal cap, Francisco Javier Catalán.
La segona línia exposada per VOX és la seua proposta de “prioritat nacional”, que la formació vol traslladar, sempre dins del marc legal, a àmbits com la vivenda, les ajudes socials i les polítiques familiars. Es tracta d’una posició política defensada per VOX i que també està plantejant en altres institucions.
En l’àmbit econòmic, Ortolá ha defensat continuar amb la reducció d’impostos i revisar partides de gasto que la formació considera prescindibles o ideològiques.
El portaveu també ha reclamat avançar en dos compromisos del pacte de govern que considera pendents: la construcció d’un monument en homenatge a les víctimes al parc Ribalta i el reforç dels mecanismes de control del padró municipal.
Durant el balanç, VOX ha reivindicat també la gestió desenvolupada en les àrees municipals que dirigix, com Seguretat, Turisme, Comerç i Salut Pública, i ha assegurat que afronta l’últim any de legislatura amb la voluntat de mantindre estes línies de treball.


ASPAS Castellón celebra 25 anys de treball per les persones amb discapacitat auditiva

Castelló reutilitza les restes de poda per a millorar el sòl del parc Ribalta

Castelló dedica octubre a la salut mental amb activitats de sensibilització i participació
La programació inclou exposicions, teatre, contacontes, jornades tècniques i trobades vinculades al primer Pla Municipal de Salut Mental



