AVA-ASAJA inaugura a Castelló una nova seu de 400 metres quadrats al carrer de la Panderola

    Les instal·lacions, que també acullen ASAJA Castelló, disposen d’una sala de formació, despatxos de consulta i espais de treball per a l’atenció al sector agrari.
    10/23/2026 12:29 M.A. Palomares

      L’Associació Valenciana d’Agricultors (AVA-ASAJA) ha inaugurat aquest dijous la seua nova seu provincial a Castelló de la Plana, situada al número 5 del carrer de la Panderola. L’oficina també acull la seu d’ASAJA Castelló i està destinada a l’atenció professional d’agricultors i ramaders de la província.

    Les instal·lacions tenen una superfície de 400 metres quadrats i inclouen sala de formació, sala de juntes, despatxos per a consultes, una zona multifuncional i un espai obert de treball. Aquesta distribució permet reunir en una mateixa oficina l’atenció individual, les reunions i les activitats formatives.

    Segons ha explicat l’organització agrària, el trasllat a la nova seu té com a objectiu acostar els seus serveis professionals al territori i ampliar els espais disponibles per a desenvolupar l’activitat associativa a Castelló.

    Els despatxos estan previstos per a les consultes dels professionals del sector, mentre que la sala de formació permetrà acollir sessions i trobades. La zona multifuncional i l’espai compartit de treball completen les dependències de l’oficina.

    L’obertura institucional es va convocar per a les 17.00 hores del dijous 22 d’octubre, amb la participació de representants del sector agrícola, empreses i institucions. El president d’AVA-ASAJA, Cristóbal Aguado, va encapçalar la convocatòria de l’entitat, juntament amb la junta directiva i delegats locals de la província.

    La nova oficina serà un punt de contacte per als professionals vinculats a les dues organitzacions que comparteixen les instal·lacions. A més de les gestions i consultes, la seu disposa d’espais per a coordinar el treball dels representants agraris i celebrar reunions amb els associats.

    Amb aquesta obertura, el carrer de la Panderola concentra l’activitat provincial d’AVA-ASAJA i la seu d’ASAJA Castelló en unes dependències preparades per a combinar atenció, formació i treball intern. La informació facilitada per l’entitat no concreta els horaris d’atenció al públic.

    El més vist