
El Consell aprova el decret que fixa les taxes universitàries per al curs 2020-2021



El ple del Consell ha aprovat el decret pel qual es fixen les taxes per a la prestació de serveis acadèmics universitaris per al curs 2020-2021. Respecte al curs acadèmic 2019-2020, les taxes es redueixen en un 5 per cent en primera matrícula en estudis de grau amb major experimentalitat i taxes més elevades.
El passat 2 de juliol, el Consell Valencià d'Universitats i de Formació Superior va donar el vistiplau a la proposta perquè aquells graus de major experimentalitat, com els d'àmbit sanitari i STEM, apliquen la reducció del 5 per cent, i es done suport d'aquesta manera la matriculació en aquestes carreres.
En la reunió es va proposar la reducció gradual de taxes universitàries, que s'iniciarà amb aquesta baixada en les carreres amb taxes més cares que s'aprova pel ple del Consell.


Toni Nadal reunix centenars de persones a Nules en una nova conferència del cicle Àgora

Escala a Castelló reunirà 12 vaixells històrics i estrenarà una recreació de batalla naval al port

Castelló acull el III Congrés Nacional de Desenvolupament Local amb més de 200 experts i 160 administracions

El PSPV proposa que el concurs de mascletaes porte el nom de ‘Premi Jorge Martí Obiol’


