
L’Hospital General de Castelló reformarà el paritori i incorporarà una sala amb banyera obstètrica
Redacció
13/06/2026La Conselleria de Sanitat invertirà més de 550.000 euros en unes obres que es desenvoluparan durant l’estiu

Dilluns passat es va precipitar un treballador des d'una altura de sis metres durant el seu horari laboral. L'accident es va produir en el municipi d'Almassora (Castelló).
Es tracta d'un home de 51 anys d'edat que hauria caigut des de les altures al voltant de les 9.45 hores del dilluns, segons informen des del Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències.
Després de rebre l'avís, es van mobilitzar fins al lloc una unitat SAMU i una ambulància de Suport Vital Bàsic.
Immediatament van assistir al treballador i posteriorment va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló. En aquests moments, el pronòstic és reservat.





