
La música i literatura triomfen a Vilafranca



La música i la literatura van triomfar el passat cap de setmana en la capital cultural valenciana, Vilafranca.
El divendres, un dia protagonitzat per la pluja, va donar lloc el concert del grup alacantí, El Diluvi. Un esdeveniment que va tindre el suport de l'Institut Valencià de Cultura.
El dissabte la Casa Social va acollir la presentació del llibre “L’esperit del temps” en la qual van participar l’autor del llibre i doctor en Biologia i professor de Periodisme, Martí Domínguez, i el doctor en Història i professor de secundària, Raül G. Devís. I durant la nit, la llum dels ciris i la música van delectar als assistents a la “Nit dels Ciris”.
El diumenge va continuar la música amb el Festival de Jota del Grup de Rondalla i Ball de Vilafranca.
A més, l'actitud del públic i dels organitzadors va ser irreprotxable, seguint a cada detall, les mesures de seguretat i protocol pertinents a causa de la COVID-19.


Benassal acollirà unes jornades sobre el futur de les masies i la nova ruralitat


Sergio Toledo reivindica el treball conjunt per a obtindre els terrenys del nou Hospital General

Monsenyor Humberto González visita Castelló i celebra una eucaristia a la Capella de la Sang




