
Castelló registra 28 nous positius de coronavirus en les últimes 24 hores



La província de Castelló ha registrat aquest dijous un total de 28 nous casos de coronavirus. Una xifra que en el conjunt de la Comunitat Valenciana augmenta fins als 358 positius més, amb 84 a Alacant i 246 a València.
Aquesta cifra suma 2.977 positius durant el mes d'agost. La xifra, segons la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, suposa una multiplicació per 15 respecte als casos comptabilitzats al juny, que van sumar 180 en tota la Comunitat Valenciana.
A més, sobre els brots, la responsable ha explicat que l'autonomia ha notificat un total de 180 després de l'estat d'alarma, dels quals només el 2,8% estan situats a la província de Castelló. No obstant això, la ciutat de València concentra 63 dels brots, un 35%. És per això que Barceló ha anunciat noves restriccions per a la capital del Túria, els bars del qual, restaurants i establiments d'oci hauran de tancar a la 1.30 hores.


La Diputació ampliarà el pla d’enllumenat eficient a municipis de menys de 1.000 habitants


El PPCS demana més seguretat a l’interior amb inversions en casernes i vigilància rural

La Diputació destina més d’1 milió d’euros a conciliació familiar en pobles menuts


