
La tradicional fira del voluntariat a Sogorb es posposa per la pandèmia

En una reunió mantinguda entre la Regidoria de Serveis Socials i les entitats d'acció social que formen part de la Mesa de la Solidaritat, s'ha decidit posposar la tradicional fira del voluntariat fins que les dades sobre la propagació de la pandèmia de COVID-19 siguen més favorables respecte a la concentració de persones en els espais públics.
Les entitats participants, que representen a Creu Roja Comarcal, Càritas Interparroquial, Mans Unides i Fra Luis Amigó, al costat de la Regidoria, han expressat per unanimitat la seua voluntat de no celebrar una fira que té per objecte concentrar el major nombre possible de persones. L'objectiu d'aquesta fira és donar a conèixer les activitats de voluntariat que exerceixen diferents entitats amb implantació local, tant a nivell municipal com internacional, i interactuar unes amb unes altres.
En finalitzar la reunió, l'ONG d'ajuda al desenvolupament ‘Mans Unides’ va lliurar al Departament de Serveis Socials el contingut de la cistella que no va eixir premiada en el sorteig de Nadal. L'Entitat l'ha donada a aquest departament perquè gestione el seu contingut entre les persones que més el necessiten.
La Regidora de Serveis Socials, Marisa López, ha agraït la confiança depositada per Mans Unides i la sensibilitat de totes aquestes entitats cap als col·lectius més vulnerables davant la pandèmia i per l'inestimable treball que realitzen per una societat més justa.


El Grau recupera la carrossa mitològica de Neptú per a la Cavalcada de la Mar de Sant Pere

La Diputació impulsa un portal digital per a difondre el patrimoni documental dels municipis de Castelló
La nova plataforma permet consultar en línia els fons documentals de nou arxius municipals de la província

Nules presenta el conte ‘Fem la barraqueta!’ per a divulgar entre els més menuts la tradicional Festa de les Barraquetes

L'astrofísic Héctor Socas protagonitzarà este dissabte una nova conferència al Planetari de Castelló


