
La tinenta d’alcalde del Grau i regidors del govern participen en el sopar de pa i porta del Serrallo
Les festes del Serrallo se celebren del 14 al 17 i del 22 al 24 d’agost amb actes musicals, gastronòmics i taurins
La catifa amb productes per a desinfectar el calçat, l'ús de màscares i facilitar el número de telèfon són algunes de les mesures
19/08/2020 REDACCIÓEl Museu de Ciències Naturals el Carmen d'Onda amplia les mesures preventives contra la COVID-19 i arreplega informació sobre els visitants a les seues instal·lacions amb l'objectiu que en cas de produir-se algun cas positiu poder col·laborar amb les autoritats sanitàries.
A més de la catifa amb productes per a desinfectar el calçat, l'obligatorietat d'usar màscara i d'utilitzar el gel hidroalcohòlic a l'entrada, el Museu sol·licita als usuaris de les seues instal·lacions el número de telèfon, de forma voluntària, per a, en cas de necessitat facilitar el rastreig dels qui l'hagen visitat dia a dia.
Des que es va alçar el confinament i es va reobrir el Museu de Ciències Naturals el Carmen ha anat incrementant les mesures de seguretat i, abans que fóra obligatori l'ús de la màscara ja s'exigia la seua utilització i si no portaven se'ls facilitava a l'entrada. També s'ha instal·lat una catifa que conté un desinfectant per al calçat i als qui entren se'ls obliga a fregar-se amb un gel hidroalcohòlic elaborat en la farmàcia de Pascual Bort de la població d'Onda el qual, les característiques principals de la qual són la ràpida dissolució i una aroma agradable.
El director del centre, Joan Llidó, indica que amb aquestes mesures es pretén “aïllar al màxim la possibilitat d'un brot i que, en cas de necessitat es puga col·laborar amb les autoritats sanitàries”.
Cal indicar que la resposta dels visitants del Museu de Ciències Naturals a aquesta última mesura de la sol·licitud del número de telèfon està sent molt ben acollida i responen d'una manera molt satisfactòria i amb gran amabilitat.
Les festes del Serrallo se celebren del 14 al 17 i del 22 al 24 d’agost amb actes musicals, gastronòmics i taurins
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.