
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
En aquests moments hi ha actius 3.968 casos, la qual cosa suposa un 13,96% del total de positius
25/08/2020 REDACCIÓDes de l'última actualització, s'han registrat 393 nous contagis de coronavirus confirmats per prova PCR a la Comunitat Valenciana. D'aquesta manera, la xifra total de positius és de 19.998 persones. Per províncies la distribució és la següent: 17 a Castelló (2.274 en total); 97 a la província d'Alacant (6.305 en total); i 279 a la província de València (11.375 en total), província on s'han reassignat 19 casos. A més, hi ha altres 44 casos sense assignar.
Pel que fa a les altes a pacients amb coronavirus, s'han donat 562, per la qual cosa el total de persones curades des de l'inici de la pandèmia se situa en 22.954: 2.995 a Castelló, 7.414 a Alacant i 12.516 a València. A més, hi ha 1 alta no assignada, que eleva a 29 el total d'altes no assignades.
En aquests moments hi ha 338 persones ingressades als hospitals valencians: 15 a la província de Castelló, amb 3 pacients en UCI; 96 a la província d'Alacant, d'ells 10 en l'UCI; i 227 a la província de València, 23 d'ells en UCI.
Per tant, actualment hi ha actius 3.968 casos, la qual cosa suposa un 13,96% del total de positius.
D'altra banda, s'han registrat 3 defuncions per coronavirus des de l'última actualització, per la qual cosa el total de defuncions ascendeix a 1.498 persones: 227 a la província de Castelló, 519 en la d'Alacant i 752 en la de València.
Quant al nombre total de proves dutes a terme per a la detecció del coronavirus, ja ascendeix a 755.953, de les quals 616.212 han sigut a través de PCR i 139.741 mitjançant test ràpid.
Actualització de la situació en residències
Actualment, el 77% de les residències de la Comunitat Valenciana on s'han detectat casos tenen un únic positiu, de persona resident o de personal treballador.
En concret, hi ha algun cas positiu en 33 residències de majors (1 a la província de Castelló, 14 a la província d'Alacant i 18 a la província de València), 3 residències de persones amb diversitat funcional (1 a la província d'Alacant i 2 en la de València) i 4 centres de menors (3 a la província de València i 1 a Castelló).
· Residents nous positius: 5
· Treballadors i treballadores nous positius: 4
· Residents morts: 1
En aquests moments es troben sota vigilància activa de control sanitari 4 residències en la Comunitat Valenciana: 0 a la província de Castelló, 2 a la província d'Alacant i 2 a la província de València.
Actualització brots de coronavirus
Nous brots:
· Castelló: 8 casos. Origen laboral
· Canals: 10 casos. Origen social
· Sollana: 5 casos. Origen laboral
· Picassent: 3 casos. Origen altre àmbit comunitari
· València: 3 casos. Origen vacacional
· Alacant: 5 casos. Origen social
· València: 3 casos. Origen vacacional
· València: 3 casos. Origen laboral
· Venta del Moro: 3 casos. Origen social
· València: 5 casos. Origen social
· Los Montesinos: 3 casos. Origen social
· Sagunt: 4 casos. Origen social
· Muro de Alcoy: 3 casos. Origen social
· Villena: 3 casos. Origen social
· Morella: 9 casos. Origen social
· València: 3 casos. Origen laboral
· Almoradí: 4 casos. Origen social
· Bétera: 9 casos. Origen social
El projecte SyMptOMS del grup d'investigació GEOTEC de l'UJI aprofita el potencial dels telèfons intel·ligents i dispositius portables per a innovar en el diagnòstic i tractament de trastorns mentals
La ciutat acollirà 38 espectacles de 24 companyies internacionals en els dos últims caps de setmana de setembre.
Un hivernacle de pitayes a Moncofa, saquejat sense deixar fruita per a la collita
El cel es prepara per a grans canvis energètics i transformacions personals
La directiva es posa a buscar un substitut per a reconduir la situació de l'equip
El Consell Sectorial de Comerç acorda un calendari d'accions conjuntes