
Castelló, Destinació Esportiva Estival, Una Amplia Programació Convida a un Estiu Actiu a les Platges
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
La diputada autonòmica per Castelló, Merche Ventura, adverteix que "si no actuem amb eficàcia, rigor i diligència, caurem en els mateixos errors"
25/08/2020 REDACCIÓLa diputada autonòmica de Ciutadans (Cs) per la província Castelló en Les Corts valencianes, ha demanat a la Conselleria de Sanitat, després del brot detectat a l'Hospital Provincial, "més transparència i informació perquè, tal com han denunciat els sindicats, el personal s'hagut d'assabentar d'aquesta situació per la premsa". Per a Ventura, "una vegada més, es menysprea als sanitaris que segueixen en primera línia, malgrat no comptar amb els recursos humans suficients com s'ha vingut denunciant aquestes últimes setmanes".
Així mateix, la diputada ha demanat "test massius a tota la plantilla de l'Hospital Provincial com a mesura preventiva per a la tranquil·litat i seguretat tant dels sanitaris com dels pacients". "Estem davant una més que previsible segona ona i no podem caure en els mateixos errors", ha assegurat la diputada, qui ha postil·lat que "ja no valen les excuses que estem davant un escenari desconegut".
Finalment, la portaveu provincial de Cs ha destacat que"l'Hospital Provincial ostenta el trist rècord d'espera en operacions quirúrgiques amb més de 8 mesos i aquesta suspensió obligada alentirà la demora encara més". "Cal actuar amb diligència, eficàcia i rigor abans que siga massa tard", ha resolt la diputada.
Mou-te Aquest Estiu a Castelló! Entrenament Funcional, Aquafitness i Ritmes per a Tothom a les Platges
El Consorci de Bombers impulsa dotze jornades per millorar la resposta municipal davant catàstrofes
La delegada del Consell en Castelló, Susana Fabregat, destaca el compromís per “un interior més accessible i ple d’oportunitats”
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló