
Barrachina defensa a Almeria una PAC forta i sense cofinançament per al sector hortofructícola
Redacció
18/03/2026La Generalitat rebutja que les ajudes europees depenguen d’un 30 % de finançament nacional i alerta de possibles desigualtats

S'ha detectat un focus de tres casos positius de coronavirus a l'Hospital General de Castelló. Les proves PCR realitzades al personal del centre han donat a conéixer el brot en el departament d'Hematologia. Pel que sembla, els contagis han tingut el seu origen fora de l'hospital.
Només una sanitària, d'entre els afectats, està hospitalitzada encara que no pateix símptomes greus. Els altres dos casos podrien rebre l'alta aquest mateix divendres, segons els facultatius que els tracten.
A diferència del succeït a l'Hospital Provincial amb l'àrea quirúrgica, en aquest cas el departament afectat per la malaltia no patirà canvis ni interrupcions, ja que no es tracta de contaminació laboral.





