
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El president de la Generalitat afirma: «la eixida d'aquesta situació ha de ser europea. Europa ha de mirar per la ciutadania, ja que ens juguem el futur»
05/04/2020El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que ha enviat una carta a les presidències de les 329 regions europees, inclosa la del president del Comité Europeu de Regions, Apostolos Tzitzikostas, per a DONAR suport a un Pla Marshall europeu. L'objectiu principal és reflotar la economia més afectada per la COVID-19. Puig ha subratllat que totes les comunitats estan d'acord amb el Govern d'Espanya en que «la eixida d'aquesta situació ha de ser europea. Europa ha de mirar per la ciutadania, ja que ens juguem el futur».
A més a més, el president ha recordat que aquesta setmana, el Banc Central Europeu i la Comissió Europea, han donat senyals positives al donar suport amb més de 100.000 milions a la economía i l'ocupació. A la seua intervenció en al roda de premsa, Puig ha qualificat de «necessària» la corresponsabilitat en la governança de l'Estat per part de les comunitats autònomes per a garantir «la unitat d'acció». «En aquests moments és necessari per a eixir d'una crisi com l'actual, la més important desde la Guerra Civil», ha afegit.
D'altra banda, el president ha informat que ha reivindicat a la reunió d'aquest diumenge la necessitat de dotar de liquiditat a les autonomies, per a que puguin arribar recursos suficients a les empreses. «El fonamental és garantir la liquiditat per a que les comunitats autònomes no siguen un problema per a les empreses i la economia, sinó una sol·lució», ha declarat Puig.
El cap del Executiu valencià ha traslladat a Pedro Sánchez el seu suport a l'ampliació d'estat d'alarma durant altres 15 dies. A més li ha comunicat la intenció d'establir el pla «Arques de Noé». La iniciativa consiteix en atendre persones amb estat asimptomàtic en determinats espais habilitats per a l'ocasió, amb la fi d'evitar la propagació del contagi. Per aquest motiu, la Comunitat Valenciana és una de les comunitats autònomes que ja te previstes unes infraestructures per a l'ocasió on poder ubicar les persones afectades.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
Els ajuntaments podran optar a subvencions de fins a 5.000 euros per a actuacions de manteniment, homologació i divulgació del patrimoni natural
Del 4 al 13 de juliol, la Platja del Gurugú i la Piscina Olímpica Municipal es convertixen en la seu nacional de Salvament i Socorrisme.
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles