
A la província de Castelló s'han imposat 377 denúncies per no portar màscara



Les dades referents al coronavirus a la província de Castelló revelen una situació bastant controlada. La nota més positiva és que no s'han registrat morts pel virus des del passat 18 de juny, per la qual cosa la xifra es manté en 227.
Si que hi ha hagut un augment de casos durant el mes d'agost, que finalitza amb els 53 nous positius detectats dissabte passat, dels quals 5 corresponen a un nou brot d'àmbit laboral a Onda. Segons les dades de la Conselleria de Sanitat, el total de positius des de l'inici de la pandèmia és de 2.630.
Pel que respecta al compliment ciutadà de les restriccions, les denúncies per ús indegut o per no portar màscara ascendeixen a 377 des de finals del mes de juliol. Més concretament, han sigut 366 a particulars i 11 a locals amb multes de fins a 100 euros.
La majoria de sancions s'han imposat a Peníscola, on 259 han sigut per incompliments relacionats amb la Covid, de les quals 130 han sigut per no portar màscares i 55 per incompliment de l'ordenança de convivència ciutadana.




Castelló obri un nou punt d'informació per apropar els serveis consulars a la comunitat romanesa

CSIF reclama que l'atenció educativa domiciliària s'active a partir d'un mes de baixa mèdica

Ja pots consultar en temps real l'aforament de la piscina del Pinar abans d'anar-hi

Peñíscola acollirà en 2027 una de les principals cites de l'odontologia valenciana


