
El president de la Diputació de Castelló es confina per haver mantingut contacte amb un positiu

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, haurà de guardar quarantena després de conéixer que va estar en contacte amb un positiu per coronavirus.
Martí ja s'ha realitzat la prova PCR i està a l'espera de conéixer els resultats. De moment, el catedràtic de filosofia no ha presentat símptomes, però romandrà confinat en el seu domicili a Suera fins que les proves determinen el seu estat, tal com dicten els protocols de les autoritats sanitàries.
Malgrat que s'han cancel·lat totes les seues reunions presencials dels pròxims dies, el president no cessarà en les seues funcions i estarà treballant telemàticament. De fet, aquest dijous ha participat per videoconferència en la Junta de Portaveus prèvia al ple previst per a dimarts que ve, que se celebrarà també pel mateix mètode.


Un miler de persones se sumen al reciclatge de vidre durant el Dia de les Paelles del Grau

El foc de Soneja continua sense estar perimetrat mentre la Generalitat demana màxima prudència davant l'onada de calor

El director de l'extinció alerta que les pròximes hores seran decisives en l'incendi forestal de Soneja

Castelló reforça el dispositiu d'extinció de l'incendi de Soneja amb un nou relleu de bombers


