
Les Useres inverteix 10.000 euros en ajudes de menjador escolar per a les seues famílies.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
Mezquita, regidor d'Educació: «Des de l’ajuntament estudiem mesures per combatre amb recursos propis la bretxa digital i arribar a tot l’alumnat de la ciutat»
06/04/2020La població escolar de la ciutat de Castelló rebrà durant els pròxims dies les vora 650 tauletes adquirides per la Conselleria d’Educació per a facilitar el seguiment telemàtic de les classes a alumnat de Primària, Secundària, Batxillerat i FP. En aquest sentit, molt d’aquest dispositius inclouran connexió a internet i la conselleria dirigida por Vicent Marzà també ha previst facilitar línies de dades per a les famílies amb menys recursos.
El repartiment dels les tauletes ha començat hui dilluns i el regidor d’Educació de l’Ajuntament de Castelló, Francesc Mezquita, ha agraït el gran esforç que estan fent el govern valencià per tal de “que cap alumne ni cap alumna es quede enrere i que aquesta crisi sanitària interferisca el mínim possible en el curs”. Per això, l’edil ha avançat que el consistori també treballa en el desenvolupament de mesures per “combatre amb recursos propis la bretxa digital i arribar a tot l’alumnat de la ciutat”.
Per tant, seran els centres educatius els que contacten amb les famílies per fer-los arribar els dispositius. Quan l'alumnat reba a domicili la tauleta signarà un document de préstec “mentre dure la suspensió de l'activitat educativa presencial”, com explica l’ordre de Conselleria. Este material hauran de tornar-se quan es reprenguen les classes presencials i, en qualsevol cas, abans que finalitze el curs.
El consistori garanteix el servei a 14 infants que havien quedat fora de les ajudes autonòmiques, prioritzant el benestar i la conciliació familiar.
Ha aconseguit 83 avals dels membres de l’assemblea, fet que anticipa un resultat favorable en la votació del 19 de juliol.
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
Deu Dies de Tradició, Gastronomia i Convivència per ha gaudir d'una programació per a totes les edats, amb actes taurins, culturals i religiosos en honor a la Mare de Déu del Carme.
Aquest esdeveniment, ja consolidat, convida a descobrir el Conjunt Històric Artístic de la localitat en una atmosfera de música i tradició.
La Regidoria de Família i Infància de Castelló valora la tasca de la Fundació Iniciativa Social, que oferix activitats gratuïtes a 23 menors del barri en situació de vulnerabilitat.