
Detinguts dos responsables del cultiu de marihuana descobert al gener a Vila-real



La Policia Nacional ha detingut a dos joves de 24 i 28 anys com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública a Vila-real. Tots dos eren responsables d'un cultiu de marihuana de grans dimensions situat en un domicili del centre del municipi castellonenc, que va ser desmantellat per la policia el mes de gener passat.
Després de huit mesos i una llarga investigació, i gràcies a les proves recollides en el recinte, la policia ha arrestat a dos responsables més. I és que al gener ja es va detindre a dos homes de 32 i 34 anys per la seua presumpta implicació.
La plantació la componien 466 exemplars de marihuana, amb un pes total de 90 quilos. El cultiu de cànnabis, amb tota mena de cures, es trobava en un habitatge deshabitat del centre de la localitat.


La Diputació participa en el Congrés Nacional de Desenvolupament Rural per a reforçar la cohesió territorial

El Planetari de Castelló reunix experts de la NASA i del CSIC en les XXXII Jornades d’Astronomia

El Grau celebra dissabte l’Outlet Primavera Market amb comerç local, animació i tardeo

Castelló recrea este cap de setmana la Batalla del Pont dels Millars amb 14 actes programats


