
Vila-real espera superar els 2.000 participants en l’onzena edició de les Jornades de l'Orgull Friqui
El Centre de Congressos acollirà aquesta activitat els dies 31 de maig i 1 de juny
S'obrirà així l'inici del curs polític del PSPV-PSOE
08/09/2020 REDACCIÓAlbocàsser acollirà el VI Fòrum d’alcaldesses, alcaldes i portaveus ‘Vicent Nebot’ del PSPV-PSOE el dissabte 19 de setembre.
L'acte tindrà com a amfitriona a l'alcaldessa de la localitat, Isabel Albalat, i acudiran personalitats com el president de la Generalitat i secretari general del PSPV, Ximo Puig; el secretari provincial i diputat autonòmic, Ernest Blanch; la secretària Federal de Política Municipal del PSOE, Susana Sumelzo; el sotssecretari de l’executiva i president de la Diputació de Castelló, José Martí; l’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco; o el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.
El grau de presencialitat de la reunió està per decidir a causa de la situació de pandèmia.
El Centre de Congressos acollirà aquesta activitat els dies 31 de maig i 1 de juny
L'obra social de l'entitat disposarà de més de 270 milers d'euros
Els lladres s'emporten quatre bicicletes valorades en 20.000 euros en l'últim d'una sèrie d'assalts al mateix establiment
L'equip castellonenc afronta tres encontres decisius aquest cap de setmana al pavelló Grapa
El grup posa fi a més de 50 anys de trajectòria amb una actuació plena d’homenatges i artistes convidats
El Corte Inglés i FESBAL impulsen una iniciativa per recaptar aliments i suport econòmic per a les famílies més vulnerables, amb donacions i accions especials als centres de la ciutat