
Finalitza al ITC el projecte RECRIMAT per a la recuperació de matèries primeres crítiques
El projecte, amb suport de l’IVACE+i i fons FEDER, busca aprofitar materials essencials de dispositius electrònics dins d’una economia circular
L'Ajuntament d'Onda ha organitzat un curs de carretó frontal i retràctil amb l'objectiu de facilitar la cerca d'ocupació
12/09/2020 REDACCIÓL'Agència d'Ocupació Onda Inserida de l'Ajuntament d'Onda ha organitzat un curs de carretó frontal i carretó retràctil dirigit a persones desocupades o incloses en un ERTE amb l'objectiu d'ajudar-los en la cerca d'ocupació.
El curs consta de dues parts, una teòrica en la qual els assistents han rebut formació en matèria de riscos laborals i conceptes essencials; i una altra pràctica en la qual estan aprenent i millorant l'ús de conducció amb carretó.
D'aqueixa manera, un total de 28 alumnes, dividits en dos grups de 14 persones, han pogut realitzar la part teòrica a les aules del remodelat Centre de Formació per a l'Ocupació Monteblanco, seguint totes les mesures sanitàries de prevenció davant la Covid-19. I fins al pròxim 16 de setembre s'està duent a terme la part pràctica, en la zona exterior del centre, en la qual l'alumnat aprendrà a manejar els carretons en l'entorn laboral.
El regidor d'Hisenda i Ocupació, Salvador Aguilella, ha afirmat que “des de l'equip de govern municipal continuem treballant per la millora d'oportunitats i la formació dirigida a la cerca d'ocupació”.
Centre d'oportunitats
El Centre de Formació per a l'Ocupació Monteblanco té com a objectiu principal promoure les oportunitats laborals en el municipi d'Onda, mitjançant un servei públic i gratuït que fa més fàcil la inserció soci-laboral de les persones en situació de desocupació. Per això, ja s'està treballant en l'oferta de cursos que es llançaran a tots els usuaris d'Onda Inserida.
Entre les funcions dels tècnics també es troba la intermediació, orientació i formació per a millorar les competències professionals dels usuaris i la col·laboració amb les empreses de l'entorn en la contractació de treballadors qualificats.
El projecte, amb suport de l’IVACE+i i fons FEDER, busca aprofitar materials essencials de dispositius electrònics dins d’una economia circular
Uns 7.500 alumnes tornen hui a les aules, en un centre referent per la seua tasca d’inclusió i acollida
L'esdeveniment, que tindrà lloc del 18 al 21 de setembre, destaca per l'ampliació de la zona ramadera i la consolidació del Racó del Llaurador i el Racó Gastronòmic.
L'objectiu és assegurar un estalvi en costos i una major eficiència energètica per al municipi.
L'Ajuntament de Montán impulsa la comunicació ciutadana amb un nou servei de WhatsApp per als veïns
El passat 7 de setembre ja vam viure un eclipsi de Lluna, i ara ens preparem per al següent el dia 21, amb fortes energies que demanen una obertura espiritual.