
La nova pantalla acústica del Refeyme farà compatible l’activitat del recinte i el descans dels veïns
Urbanisme treballa de la mà amb l’Associació de Veïns del Bulevard Blasco Ibáñez per garantir diàleg i transparència
L'Ajuntament d'Onda ha organitzat un curs de carretó frontal i retràctil amb l'objectiu de facilitar la cerca d'ocupació
12/09/2020 REDACCIÓL'Agència d'Ocupació Onda Inserida de l'Ajuntament d'Onda ha organitzat un curs de carretó frontal i carretó retràctil dirigit a persones desocupades o incloses en un ERTE amb l'objectiu d'ajudar-los en la cerca d'ocupació.
El curs consta de dues parts, una teòrica en la qual els assistents han rebut formació en matèria de riscos laborals i conceptes essencials; i una altra pràctica en la qual estan aprenent i millorant l'ús de conducció amb carretó.
D'aqueixa manera, un total de 28 alumnes, dividits en dos grups de 14 persones, han pogut realitzar la part teòrica a les aules del remodelat Centre de Formació per a l'Ocupació Monteblanco, seguint totes les mesures sanitàries de prevenció davant la Covid-19. I fins al pròxim 16 de setembre s'està duent a terme la part pràctica, en la zona exterior del centre, en la qual l'alumnat aprendrà a manejar els carretons en l'entorn laboral.
El regidor d'Hisenda i Ocupació, Salvador Aguilella, ha afirmat que “des de l'equip de govern municipal continuem treballant per la millora d'oportunitats i la formació dirigida a la cerca d'ocupació”.
Centre d'oportunitats
El Centre de Formació per a l'Ocupació Monteblanco té com a objectiu principal promoure les oportunitats laborals en el municipi d'Onda, mitjançant un servei públic i gratuït que fa més fàcil la inserció soci-laboral de les persones en situació de desocupació. Per això, ja s'està treballant en l'oferta de cursos que es llançaran a tots els usuaris d'Onda Inserida.
Entre les funcions dels tècnics també es troba la intermediació, orientació i formació per a millorar les competències professionals dels usuaris i la col·laboració amb les empreses de l'entorn en la contractació de treballadors qualificats.
Urbanisme treballa de la mà amb l’Associació de Veïns del Bulevard Blasco Ibáñez per garantir diàleg i transparència
L’increment destaca en el tràfic de contenidors, amb un augment del 24%.
Professionals de 10 països participaran en xarrades i showcases entre el 15 i el 18 d’octubre.
L'alcaldessa Begoña Carrasco, juntament amb els regidors d'Emergències i Infraestructures, ha recorregut els punts d'acumulació d'aigua després de la reunió del CECOPAL.
La Regidoria de Turisme organitza una jornada per analitzar el potencial del turisme sènior i els reptes del turisme en entorns rurals de la província.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.