
Castelló destinarà 10.000 euros a projectes que fomenten alternatives d'accés a l'habitatge per a col·lectius vulnerables, joves i majors



La Regidoria d'Habitatge de l'Ajuntament de Castelló ha pressupostat per primera vegada una partida destinada a projectes innovadors que fomenten alternatives d'accés a l'habitatge destinades a col·lectius vulnerables, joves i majors.
La regidora d'Habitatge, María Jesús Garrido, destaca que destinaran 10.000 euros sobre aquest tema i que aquesta iniciativa s'enquadra en la política del departament de fomentar un paradigma d'accés a l'habitatge que garantisca llars als col·lectius més vulnerables, “diferent als mecanismes tradicionals del mercat que s'han demostrat insuficients per a assegurar el dret constitucional de l'habitatge”.
Aquesta consignació de 10.000 euros preveu finançar 4 propostes que encoratgen el lloguer social, el cooperativisme d'habitatge o el cohousing ( model col·laboratiu ).
La Regidoria finançaria jornades, conferències o material d'edició i destaca que és una forma per a promocionar nous models d'habitatge que reforcen la funció social d'aquesta. Subratlla que la Constitució consagra l'accés a l'habitatge com un dret i destaca que la Generalitat ja ha regulat la Llei de Funció Social de l'Habitatge.


Gastrónoma reunirà cuina, vi i experiències turístiques del 26 al 28 d’octubre

Gaibiel obté una ajuda de 3.401 euros per a climatitzar el consultori auxiliar

La Generalitat repartix 350.000 euros entre 25 projectes esportius singulars

Agricultura concedix prop de 493.000 euros a 42 agrupacions per a combatre les plagues


