
Castelló elimina els pilons del centre i els substitueix per càmeres de videovigilància

La Conselleria de Mobilitat Sostenible de l'Ajuntament de Castelló ha iniciat el procés d'eliminació dels pilons retràctils del centre de la ciutat que seran substituïts per un sistema de videovigilància que reconeix les matrícules dels vehicles. Amb aquest nou mètode es pretén agilitzar el control d'accés a la ciutat dels turismes que seran multats automàticament en cas de no estar autoritzats a la circulació.
Amb aquest canvi es pretén eliminar els problemes que generaven els pivots, com sinistres provocats per l'elevació d'aquests, així com el cost del seu manteniment. "Es tractarà d'un sistema més efectiu, que permetrà vetllar pel compliment dels accessos a determinades zones de restricció de vehicles i, a més, evitarà accidents als usuaris, pacificant el centre de la ciutat i prioritzant maneres de mobilitat més sostenibles", apunta Jorge Ribes, regidor de Mobilitat Sostenible.
L'Ajuntament pretén que la implantació del sistema siga completa entre els mesos d'octubre i novembre quan es retiren tots els pilons. Prèviament s'informarà els ciutadans de la seua posada en marxa amb la finalitat de conscienciar als veïns i sancionar de manera immediata a aquells que incomplesquin la normativa.
Els pilons van ser implantats en el centre de la ciutat de Castelló l'any 2006 amb l'objectiu de convertir-la majoritàriament en zona de vianants, reduir la circulació i impulsar l'ús del transport públic.


Milers de persones omplin les platges de Castelló en una Nit de Sant Joan marcada per la convivència

Castelló supera les 600 activitats als barris en tres anys i arriba a més de 300.000 participants

Castelló reunirà prop de 1.200 gimnastes en tres grans competicions nacionals de gimnàstica rítmica
El Pavelló Ciutat de Castelló acollirà de l'1 al 5 de juliol el Campionat d'Espanya d'Equips, la Final de la Lliga Iberdrola i la Copa d'Espanya de Conjunts, amb una previsió d'assistència de prop de 6.000 persones.

El Toro porta la platja fins al cor del poble per celebrar la Nit de Sant Joan

Oropesa del Mar alça les banderes d'excel·lència i dona la benvinguda a un nou estiu






