
Alqueries del Niño Perdido reclama al Govern central els 811.000 euros pendents de pagament
El municipi reclama els recursos que considera imprescindibles per a mantindre camins, serveis i inversions
En el ple també es donarà llum verda a la millora de la mobilitat dels serveis municipals
16/09/2020 RedaccióL'Ajuntament de Peníscola aprovarà demà en el ple ordinari un paquet de modificacions de crèdit en el qual preveu destinar un total de 156.000 euros que procedeixen del superàvit pressupostari a reforçar els serveis de seguretat, neteja, desinfeccions i material sanitari. A més, en la reunió també es preveu donar llum verda a la millora de la mobilitat dels serveis municipals
Concretament, en el ple de demà s'acordarà destinar 65.000 euros al reforç de la seguretat a través del pagament d'operatius per a la Policia Local, 30.000 euros en el reforç de les desinfecció en espais i edificis públics, 25.000 euros a la compra de material sanitari, així com 36.000 euros per a l'ampliació del servei de neteja per a edificis públics.
"Aquest any estem fent un esforç extraordinari per a treballar en la prevenció i la seguretat, per això estem reforçant constantment els serveis que poden ajudar a pal·liar els afectes del COVID-19" ha explicat el propi alcalde, Andrés Martínez.
L'edil ha destacat que des del primer trimestre de l'any "s'han estat efectuant canvis en el pressupost municipal, prioritzant donar solucions a l'extraordinària situació generada per la COVID-19" recordant la posada en marxa d'un Pla de Mesures de Xoc per a la Reactivació del Sector Turístic, amb més de 4 milions d'euros; o l'ampliació de la partida d'emergència social.
Entre els espais públics als quals es destinaran els diners es troben, per exemple, els centres d'educació infantil i primària de la localitat, on aquesta mateixa setmana ja compten amb dues netejadores, al llarg de la jornada estudiantil, per a la higienització del lavabos, a més de les neteges diàries vespertines i les desinfeccions setmanals que es duran a terme al llarg de tot el curs escolar.
La corporació municipal donarà també en el ple llum verda a la millora de la mobilitat del personal dels serveis municipals. Concretament es tracta de la compra de tres nous vehicles elèctrics per valor de 90.000 euros per a, per exemple, desplaçar a les treballadores de l'àrea de serveis socials als habitatges de persones dependents.
El municipi reclama els recursos que considera imprescindibles per a mantindre camins, serveis i inversions
La Diputació de Castelló Convocat la IV Edició del Concurs Fotogràfic 'Naturalitza't' per a Valorar el Nostre Medi Natural
La platja de l'Alcúdia de Nules comptarà enguany amb una nova posta sanitària i punt accessible, reforçant així els serveis per a banyistes.
L'Ajuntament, Fundació Caixa Castelló i CaixaBank revifen el concurs de dibuix escolar que omplirà la Plaça Major de talent infantil el 17 d'octubre.
Unes rebaixes que en moda dona arranquen amb descomptes de fins al 50% en algunes marques de referència
La Pirotècnia Peñarroja va donar el tret d'eixida a deu dies de celebracions que inclouen un increment del 5% d'agents de Policia Local i Mobilitat