
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
No s'aplica als tractaments temporals o limitats de duració inferior a 180 dies ni a aguts
18/09/2020 REDACCIÓLa Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública prolongarà per dos mesos la validesa dels tractaments crònics planificats que són pròxims a la seua finalització. D'aquesta manera, es pretén facilitar la labor de revisió dels professionals, evitant que la salut de les persones que estan malaltes es veja afectada per la finalització de les receptes.
Aquesta mesura que entra en vigor a través d'una resolució, que tindrà efectes des del dia que es faça pública fins als tres mesos de després, vénen donada per l'actual context sanitari, ja que les mesures de seguretat establides per la covid-19 poden provocar dificultats, de manera ocasional, a l'hora de realitzar les activitats sanitàries de control i seguiment dels pacients.
Aquestes activitats sanitàries fan referència a la renovació dels tractaments, per exemple. No obstant això, afecta a tractaments crònics planificats per a períodes iguals o superiors a 180 dies que vagen a finalitzar abans del 30 de novembre de 2020. S'aplica igualment als tractaments que requereixen aprovació o revisió, que s'actualitzarà automàticament, però no s'aplicarà als tractaments temporals o limitats que duren menys dels 180 dies establits, així com tampoc s'aplica als medicaments estupefaents, fórmules magistrals ni a tractaments d'administració única trimestral o semestral.
Amb independència de la prolongació de l'efecte dels tractaments crònics, el personal sanitari de cada pacient haurà de fer un seguiment, incloent la revisió i decisió sobre la farmacoterapia.
Reducció de 330.000 contactes mensuals
Durant l'estat d'alarma es van habilitar procediments de teleassistència i es van dur a terme dues prolongacions de la vigència dels tractaments. Aquestes actuacions han afavorit a un total de 987.192 persones segons les dades oferides per la Conselleria de Sanitat.
D'acord amb la informació del sistema d'informació que gestiona la prestació farmacèutica en la Comunitat Valenciana (GAIA), durant el mes d'octubre de 2020 es preveu que 335.316 pacients requerisquen la renovació d'algun dels seus tractaments crònics, mentre que al novembre afectarà 364.909 persones.
L'augment de vigència d'aquests tractaments crònics permetrà reduir més de 330.000 contactes mensuals en els centres sanitaris de la Comunitat, alliberant d'aquesta manera recursos per a afavorir totes les funcions i activitats que la medicina familiar i comunitària té assignades.
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.
L'alcaldessa Begoña Carrasco anuncia l'estudi de millores en la senyalística i la mobilitat per facilitar l'accés al centre des de la província.