
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
És la primera actuació del Pla Edificant de la Consellería de Educació
19/09/2020 REDACCIÓAquesta setmana ha finalitzat la primera de les actuacions que estan emmarcades en el Pla Edificant de la Conselleria d'Educació. Aquest programa pretén millorar les infraestructures educatives en la localitat de Nules ha complit el seu primer objectiu, el CEIP Lope de Vega.
Amb una inversió de més de 300.000 euros, el centre educatiu ha reformat l'antic habitatge del conserge per a habilitar-la com a cuina i menjador, de la mateixa forma s'ha adequat el vell menjador escolar com un espai polifuncional.
Les reformes van començar el mes de juliol de l'anterior any i han comptat amb una inversió total de 315.873,05 euros. Davant això, David García, alcalde de Nules ha mostrat satisfet que que “gràcies a aquesta iniciativa de la conselleria s'estan millorant les instal·lacions educatives de Nules, de fet en unes setmanes finalitzaran també les obres que s'estan duent a terme en el CEIP Pius XII i en el CEIP Jaume I”.
Així, per a acabar de complir el Pla Edificant, a més del CEIP Pius XII i Jaume I, també es beneficiaran l'Escola Infantil de primer cicle Els Teuladins on s'està duent a terme una reforma integral, i el CEIP Cervantes.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
750 kilos de sardina i 250 litres de vi al grau de Castelló
El municipi programa activitats gratuïtes a l’aire lliure per a totes les edats, del dilluns al divendres durant tot el mes
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles