
Les universitats valencianes implanten una eina tecnològica de control d'aglomeracions



La consellera d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, Carolina Pascual, i els rectors de les universitats públiques valencianes han acordat implantar una eina tecnològica per al control d'aglomeracions i traçabilitat de contagis per COVID-19 en tots els campus. Durant la reunió en la qual s'ha acordat aquesta eina, la consellera ha volgut destacar que la tecnologia es posa una vegada més al servei de les persones, facilitant-nos el nostre dia a dia en un escenari marcat per la pandèmia, al mateix temps que «permet que l'alumnat valencià puga acudir a classe amb seguretat».
L'eina ha sigut dissenyada per la Universitat Politècnica de València i ha sigut posada a la disposició de la resta d'universitats per a poder facilitar la gestió de les aglomeracions i fer traçabilitat quan es produïsca un contagi en qualsevol universitat pública de la Comunitat. Però aquesta no és l'única mesura que s'ha acordat en la reunió per a fer front a la nova situació produïda pel COVID-19. També s'ha acordat la quantitat de diners que es donarà a cada universitat pública pel Fons COVID. La Universitat de València (UV) rebrà 9.712.800 euros; la Universitat Politècnica de València rebrà 5.623.200 euros; la Universitat d'Alacant (UA), 5.112.000 euros; la Universitat Jaume I (UJI), 2.556.000,00 i la Universitat Miguel Hernández (UMH), 2.556.000 euros.


El PP de Navaixes critica el rebuig al seu pla de neteja d'embornals i reivindica la labor de la brigada municipal

Nicolás Redondo defensa a Nules la necessitat d'enfortir les institucions democràtiques i recuperar la cultura del consens

Castelló incorporarà representants veïnals dels districtes en l'elaboració del primer Pla Municipal de Salut Mental

Tresor Antic arriba a Castelló amb més de 200 vehicles clàssics i un centenar de parades d'antiguitats



