
Les vacances ideals segons el teu signe, descobreix on recarregar energies este estiu
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
La consellera Bravo anuncia que la Unitat repartirà màscares en punts estratègics i destaca la seua labor en la custòdia de combois amb material sanitari i en la protecció de dones i menors
13/04/2020La Unitat Adscrita a la Generalitat del Cos Nacional de Policia ha interposat, en el període comprès entre el passat 15 de març fins a este diumenge, 12 d'abril, un total de 1.340 denúncies i ha detingut a 17 persones per incomplir algunes de les mesures establides en la declaració d'estat d'alarma. A estes accions cal sumar el control de 5.799 vehicles, dels quals, 203 van ser sancionats i el control de 329 establiments, dels quals, 12 van ser obligats a tancar.
Estes dades han sigut analitzades este dilluns per la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, Gabriela Bravo i la comissària cap de la Unitat Adscrita a la Generalitat del Cos Nacional de Policia, Marisol Conde. En esta trobada s'ha establit l'operatiu perquè els i les agents de la Unitat col·laboren amb la Policia Nacional i la Guàrdia Civil en el repartiment de màscares que es durà a terme aquest dimarts com a primer dia laborable en la Comunitat Valenciana després de la Setmana Santa.
Tal com ha explicat la consellera Bravo, a més de les denúncies personals i les detencions practicades, "la Unitat Adscrita ha assumit els 54 operatius d'escorta i custòdia dels combois amb material sanitari que el Consell ha portat des de la Xina i les 426 accions de protecció dutes a terme en els centres Dona 24 hores i en els de menors". A això cal unir les quasi 2.000 patrulles realitzades en els entorns d'hospitals, Metrovalencia, Mercavalencia i els Centres de Coordinació d'Emergències de L'Eliana i Xest.
La consellera Bravo ha assenyalat que "la Unitat Adscrita està duent a terme, en l'àmbit de les seues competències, un paper molt important en la custòdia d'iniciatives d'importància estratègica com és el cas dels enviaments de material sanitari i també en la protecció d'establiments d'especial vulnerabilitat com els centres de menors i els de Dona 24 hores".
"La Unitat Adscrita, en perfecta coordinació amb la resta de forces i cossos de seguretat de l'Estat, seguirà als carrers servint i protegint a la ciutadania valenciana perquè aquesta situació anòmala i incòmoda siga, sense cap dubte, segura per a tots i totes", ha conclòs.
Del luxe de Leo a l’aventura de Sagitari, coneix el destí perfecte per a tu segons el teu horòscop… i el teu ascendent!
El projecte creat pels alumnes de l'ESAD viatja al certamen internacional Biodesign Challenge Summit 2025
EI Covid la grip són les úniques malalties per davant de les de transmissió sexual
El nou contracte aposta per la reorganització de línies, la digitalització i autobusos sostenibles
La primera serà donar suport al Departament d'Activitats, per la qual cosa controlarà l'ocupació de l'espai públic
Els actes arrancaran a les 8.30 h, a la plaça del Pastoret i a partir de les 11.00 h, tindrà lloc el tradicional porrat popular