
Els ajuntaments de Nules i la Vilavella demanen al Ministeri de l'Interior que reforme la caserna de la Guàrdia Civil



Els ajuntaments de la Vilavella i de Nules demanen al Ministeri d’Interior una reforma de la caserna de la Guàrdia Civil, que es troba a Nules. Ambdues entitats locals, que comparteixen caserna, enviaran un escrit demanant que aquestes actuacions tinguen prioritat i que s’incolguen en el pressupost del 2021.
A més, els ajuntaments també li traslladaran al Ministeri la seua intenció de signar un conveni per a que els ajuntaments puguen realitzar actuacions puntuals amb caràcter d’urgència. Les dos administracions senyalen que les instal·lacions tenen 75 anys i «precisen d’un manteniment que el Govern Central no fa des de fa molts anys».
Aquesta decisió s’ha tomat després de la visita per part dels alcaldes de Nules, David García, i de la Vilavella, Carmen Navarro, a la caserna de la Guàrdia Civil i veure el mal estat de l’edifici.




Ja pots consultar en temps real l'aforament de la piscina del Pinar abans d'anar-hi

Castelló esclata d'alegria amb el Mundial d'Espanya i converteix la Font de Castàlia en el cor de la celebració

Smara celebra 35 anys de solidaritat amb el poble sahrauí i reconeix el suport de les institucions de Castelló

La ràpida actuació de la Policia Local de Nules salva la vida d'un home després de patir una parada cardíaca


