
l'Amics perd en el seu debut al Ciutat i el Proinbeni UPB Gandia s'emporta la victòria (80-100)
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
La plataforma exigeix que el servei torne a la freqüència que hi havia abans de la pandèmia
28/09/2020 RedaccióLa plataforma Volem uns trens dignes ha denunciat la situació de col·lapse que existeix en el servei de trens regionals entre Vinaròs i Castelló per les retallades que ha patit aquesta línia des de la situació de pandèmia a Espanya.
“La decisió de Renfe de reduir a la meitat els trens que comuniquen el nord de la província fa impossible poder mantenir la distància de seguretat entre persones. Per tant, és el propi govern qui ocasiona les saturacions que recomana evitar”, assenyala el comunicat signat per aquest col·lectiu.
Volem uns trens dignes també reclama el restabliment de les 12 freqüències diàries entre Castelló i Vinaròs: “Una vegada iniciat el curs acadèmic a la Universitat Jaume I no hi ha excusa possible. Teníem 12 trens i volem els 12 trens"
El desacert en el llançament exterior i la solidesa defensiva dels de La Safor van condemnar els de la capital de La Plana en el segon compromís lliguer.
El regidor Juan Carlos Redondo, pregoner de les festes, destaca els "105 anys d'història" de l'entitat sumant a la vida social i cultural de la ciutat.
La mostra, organitzada per l'ATC, arriba per primera vegada a l'Emblemàtic Edifici Moruno fins al 24 d'octubre.
La presidenta de la Diputació lloa la "lleialtat, sacrifici i compromís" de la Benemèrita en la defensa de l'Estat de dret.
El Govern Provincial presenta una moció per al pròxim ple per a instar els ministeris a publicar de forma immediata totes les dades sobre les incidències a Castelló.