
L'hospital Comarcal de Vinaròs detecta 3 casos positius entre el seu personal



Els professionals de l'hospital de Vinaròs i sindicats, com el CSIF, han alertat de l'existència de tres casos positius entre la plantilla i en concret, es tracta de personal de la planta especialitzada en Covid-19, segons van confirmar aquest divendres fonts de la Conselleria de Sanitat.
«L'Hospital de Vinaròs està duent a terme mesures de control i seguiment de la Covid-19 després de detectar 3 casos positius entre el personal sanitari. El Servei de Prevenció de Riscos Laborals i el Servei de Medicina Preventiva han establit els protocols de vigilància activa i el personal assistencial afectat segueix les recomanacions d'aïllament dictaminades», van indicar des de Sanitat. Fonts consultades a l'hospital parlen de més contagis, no sols tres, i que s'han iniciat els protocols per a fer proves PCR a tots els professionals que han estat en contacte amb els companys que han donat positiu.
Entre les queixes dels sindicats, a més dels positius entre el personal sanitari, està el fet que l'hospital de Vinaròs no realitza proves PCR a tots els pacients que ingressen sinó només als quals tenen símptomes o seran intervinguts quirúrgicament.




La Generalitat destina 8 milions d’euros a incorporar 200 nous agricultors al camp valencià

La Plaça Major celebrarà els 775 anys de Castelló amb un gran tribut gratuït a Mecano
El grup Dalí actuarà este dissabte 5 de setembre, a les 21.30 hores, amb un espectacle de 90 minuts que recuperarà alguns dels grans èxits de la banda dels anys 80. L’entrada serà gratuïta.

El Gurugú estrena este dissabte el Castellón Beach Festival amb deu hores d’esport, música i oci

Castelló acosta els esports nàutics a les persones amb discapacitat amb la VI jornada ‘Mediterrani Accessible’
La platja del Palmeral, davant del Planetari, acollirà este diumenge 6 de setembre activitats de busseig, cadires amfíbies, bicicletes adaptades i sensibilització ambiental en una jornada oberta també a familiars i altres col·lectius.

La Diputació culmina la restauració de les pintures murals de l’ermita de l’Avellà de Catí





