
Onda impulsa els treballs de desbrossament per a millorar la seguretat i accessibilitat dels camins rurals
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
El portaveu, Javier Ramos, culpa a «Compromís de la mala gestió de l'Ajuntament durant cinc anys»
29/09/2020 RedaccióEl portaveu de Ciutadans (Cs) a l'Ajuntament de Borriol, Javier Ramos, ha criticat que «la primera mesura del nou equip de Govern format per Compromís i Veïns de Borriol haja sigut pujar els impostos als veïns». «El dijous, si res ho impedeix, totes dues formacions imposaran un pla de sanejament que suposarà l'increment de l'IBI en un 5%, dels fems en un 40% i de l'Impost de Circulació en un 15%. Tot això enmig d'una crisi econòmica apressant a conseqüència del coronavirus», ha explicat Ramos, qui ha lamentat que «la mala gestió de Compromís durant aquesta i l'anterior legislatura l'hagen de pagar tots els borriolencs de la seua butxaca». «Que Borriol compte amb un deute de 1,4 milions d'euros en factures impagades i amb un romanent negatiu de 279.000 euros, només té un culpable amb nom i cognoms: Compromís», ha postil·lat l'edil.
En aquest sentit, el regidor ha enlletgit que «damunt que fregiran a impostos als veïns, el faran amb traïdoria i premeditació perquè quan van signar el seu acord fa dues setmanes, no van informar d'aquest pla». «El seu objectiu no era dotar d'estabilitat, tal com van assegurar fa dues setmanes en signar el pacte, sinó enganyar als veïns i protegir els seus propis interessos», ha manifestat Ramos i per això, ha avançat que «Cs votarà en contra del que considerem una mesura injusta i inadmissible, més en els temps que corren».
L’Ajuntament d’Onda reforça la prevenció d’incendis amb labors de desbrossament en el terme municipal
Un simple anàlisi de sang permet detectar alteracions cromosòmiques com la síndrome de Down a partir de la setmana 10 de gestació
La institució provincial ha incrementat de 24 a 34 els punts de recàrrega
La institució provincial s’alia amb la Universitat ISIA de Roma per portar noves oportunitats a l’interior.
El centre oferirà 80 places residencials i 40 de centre de dia.
La intervenció s’emmarca dins del Pla d’Asfaltats i tindrà un termini d’execució de 10 mesos.