
L’Ajuntament de Nules amplia el cementeri municipal amb 168 nous nínxols

L’Ajuntament de Nules ha finalitzat la nova ampliació del cementeri municipal amb 168 nous nínxols, que ha costat 115.909,65 euros. Hui s’ha signat la recepció de l’obra que permetrà oferir aquests nínxols als veïns i a les veïnes que ho necessiten, l’ajuntament ha invertit en aquesta actuació quasi 116.000 euros a càrrec del Fons de Cooperació Municipal de la Generalitat Valenciana.
Aquesta obra s’emmarca en el pla d’ampliació del cementeri municipal amb el que el govern local vol dotar de més nínxols al camp sant atenent la demanda de la ciutadania”, comenta la regidora de Cementeris, Susana Tusón. En concret, l’obra d’aquests nínxols s’ha fet en els mòduls IX-A i IX-B del cementeri municipal i s’han executat les dos fases previstes al projecte al mateix temps.


Castelló destinarà més de 3 milions d'euros a contractar 116 persones en risc d'exclusió social

La Càtedra Reciplasa-UJI premiarà els millors projectes de Formació Professional sobre gestió sostenible de residus

Les platges de Castelló inicien l'estiu sembrant "petjades positives" amb la campanya "La mar comença en tu"

Castelló impulsarà "Castelló Conviu", un programa que unirà persones majors i estudiants per combatre la soledat no desitjada
La iniciativa, desenvolupada juntament amb la Universitat Jaume I, promourà la convivència intergeneracional oferint companyia a les persones majors i allotjament als estudiants durant el curs acadèmic.

El Grau es bolca amb Sant Pere en una emocionant ofrena floral i la tradicional processó marinera




